Klondike
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Siirry alas
Sparkle
Sparkle
Admin
Viestien lukumäärä : 33
Join date : 03.04.2017
http://klondike.forumotion.eu

Klondike-tuontipalvelun taustoja Empty Klondike-tuontipalvelun taustoja

To 6 Huhti 2017 - 21:04
Olen pyörinyt virtuaalikoirapiireissä nyt noin viiden vuoden ajan. Aktiivisuuteni ja mielenkiinnonkohteeni ovat vuosien saatossa vaihdelleet, mutta rakkaus tuontikoirien keksimiseen on säilynyt.

Tähän mennessä olen jaellut tuontikoiria lähinnä Karvaturreissa. Urani alkuaikoina kuitenkin virtuaaliharrastaja *lumienkuli* ylläpiti foorumia nimeltä Alegre, jolta sai valkata itselleen sopivan oloisia tuontikoiria. Alegren toiminnan päätyttyä vastaavankaltaisen toiminnan jatkaminen on monesti käynyt monesti mielessä. Niinpä Klondike sai vihdoin alkunsa huhtikuussa 2017.

Klondike pyörii siis minun vapaa-aikani määrän ja motivaationi mukaan. Keksin mielelläni uusia virtuaalikoiria ja -sukuja, mutta aina niille ei toki riitä aikaa oikean elämän puitteista. Pyrin kuitenkin pitämään Klondiken valikoiman kattavana.

Kehittelen tuontikoirien nimiä lähinnä oman makuni mukaan. Otan kuitenkin erittäin mielelläni vastaan toivomuksia esimerkiksi kielten, murteiden tai tyylien suhteen!

Minuun saa yhteyttä nopeiten karvaturreissa tai sähköpostitse virtuaalisuus@gmail.com :)
Takaisin alkuun
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa